Here you can find me:
Contact info
My Handmade Accesories Blog :
Email:
bianqita_93@yahoo.com
Welcome Honey
Hello! You've stepped into Bianqita 's world.Here you can find...anything! Enjoy the moment! -chuu-
I support ♥
Breslo
Recent posts
Yayyy!!! / Ceva foarte tare / Hello,Hello! /
Past posts by month
februarie 2010 / martie 2010 /


luni, 1 martie 2010 08:49
1 Martie
Parca acum cateva zile treceam cu totii in anul nou,2010,iata ca a trecut si Ziua Indragostitiilor si a venit si 1 martie.Ghiocelul si-a scos capsorul prin pamant(ca zapada ciuciu) si toate straziile principale s-au umplut de tarabe si vanzatori disperati sa isi vanda marfa.Satui de traiul asta al'naibi de bun,oamenii se gandesc cum sa scoata bani si ies la vandut de martisoare,inimioare,flori si alte alea,in functie de sezon.1 leu,2 lei,3 lei...5 lei...20 lei,hey,stop!La 20 lei nu cred ca se mai poate numi martisor.In anii trecuti gaseai martisoare si la 50 de bani,iti era mai mare dragul sa le porti,acum pana si alea s-au scumpit.Nu inteleg de ce trebuie sa cumpari dom'le "martisor",o papusa de portelan,o vaza sau mai stiu eu ce bibelouri de care e plin prin locurile astea,foarte frecventate in perioada 1-8 martie.Inteleg ca nah,sunt cadouri,dar de 1 martie se dau MARTISOARE.nu papusi!Frate,doar nu imi pun in piept un paun facut din lemn si cu o pana mareeee in fund!Hai lasa-ma!
A uitat lumea ce inseamna martisorul,ce inseamna sa te bucuri de venirea primaverii,de gingasia cu care iasa,incet,incet,ghiocelul din zapada cum era pe alta data.Acum,saracul ghiocel e mai plictisit decat mine la ora de fizica!Pe vremea lu' mama,o tablita in forma de cosar,ghiocel etc.era taree apreciata;acuma : "sa faci bine sa imi aduci martisor deala cu cristale swarovski!".A uitat omu' sa se bucure de ce are,acum banul e la putere.Cu cat e mai scump,cu atat e mai bun.A uitat omu' pana si sa poarte banalul martisor in piept,cred ca am vazut azi 2 sau 3 persoana cu ceva acolo,cat de mic si jigarit,ceva...ca pe vremuri.Nu se mai apreciaza nimic,asolut nimic,nici macar gestul nu mai conteaza.Asta e Romania zilelor de azi!
PS:Am primit martisoare de la 3 colegi si pentru mine asta conteaza.Chiar daca au facut-o asa...de ochii lumii,pentru mine conteaza ca s-au gandit sa ne dea si noua ceva,pentru ca au dat la toate fetele!Am mai primit martisoare de la vecinu' de la 3 si de la my best friend(rusine sa imi fie ca eu nu i-am luat nimic)Frumos din partea lor!